www.hnevkovskeho.cz

Mateřská škola

Hněvkovského 62, Brno

Aktuality:

Dne 27.10.2015 jsme slavnostně otevřeli Metodické centrum pro předškolní vzdělávání - ŠKOLKA HROU

Těšíme se na příjemné setkání při dalších seminářích ve školním roce 2017/2018


 

28. 11. 2017 v 9.00 hodin

Cesta kolem světa - divadlo


30. 11. 2017 v 15.15 hodin

Vánoční tvoření u Draků


5. 12. 2017 v 9.00 hodin 

Mikuláš v MŠ


8. 12. 2017 v 9.00 hodin

Lední medvěd a tučňák

sférické kino 3D


11. 12. 2017

Advent očima dětí

vystoupení dětí v MŠ

III. tř. - 15.30 hodin

IV. tř. - 15.45 hodin

II. tř., V. tř. - 16.00 hodin

I. tř. - 16.15 hodin


12. 12. 2017 v 9.00 hodin

kulturní dům Retro

divadlo a vánoční tvoření


12. 12. 2017

Vánoční zpívánky


MŠ Hněvkovského je otevřena do pátku 22. prosince 2017.

Provoz MŠ Hněvkovského začíná ve středu 3. ledna 2018.


Aktuální jídelníček

 

Náhodná fotka

Kontakt

Mgr. Zdeňka Králová
ředitelka
e-mail:
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
nebo
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

NOVĚ! Přihlašování a odhlašování obědů na mail:

Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

V nejnutnějším případě na tel. 543 250 668

Mateřská škola Brno 

Hněvkovského 62
PSČ 617 00
tel. MŠ: 543 212 405
tel. Šk.k.: 543 250 668 
IČO: 75 024 403

Mapa »

Projekt "Matematická pregramotnost v předškolním vzdělávání"

Projekt "Matematická pregramotnost v předškolním vzdělávání" (16 h)

Cílem kurzu je prohloubit profesní způsobilost učitele v oblasti rozvoje matematické pregramotnosti založené na individualizaci vzdělávacích postupů formou rozvoje kritického myšlení, problémového a vícesmyslového učení s pomocí interaktivních metod. Učitelé se seznámí s možnostmi posilování dílčích dovedností vedoucích následně k vyšší úrovni matematické pregramtnosti, jako nedílné součásti přípravy na školní docházku. Učitelé se naučí efektivně využívat metody práce k rozvoji matematických představ, kompetencí k učení a k řešení problémů jako nástroje k dosažení maximální individuální úrovně matematické pregramotnosti.

Podstatnou složkou školení je praktické ověřování způsobů individualizovaného vzdělávání vedoucí k podpoře inkluze a prostoru pro zažití úspěchu a maximálního stupně rozvoje jednotlivých dětí napříč věkovým spektrem a vzdělávacími oblastmi, založené na praktických ukázkách jednotlivých metod formou přímých ukázek práce s dětmi včetně metodických komentářů.