www.hnevkovskeho.cz

Mateřská škola

Hněvkovského 62, Brno

Aktuality:

Dne 27.10.2015 jsme slavnostně otevřeli Metodické centrum pro předškolní vzdělávání - ŠKOLKA HROU

Těšíme se na příjemná setkání při dalších seminářích ve školním roce 2018/2019 

 


Čtenářská pregramotnost

seminář

14. 11. 2018


Divadlo Bolka Polívky

Hrátky na pohádky

14. 11. 2018


O kůzlátkách

divadelní představení

23. 11. 2018


Matematická pregramotnost 

seminář

29. - 30. 11. 2018


Čert a Káča

s Mikulášskou nadílkou

3. 12. 2018

 


Aktuální jídelníček

 

Náhodná fotka

Kontakt

Mgr. Zdeňka Králová
ředitelka
e-mail:
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
nebo
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

NOVĚ! Přihlašování a odhlašování obědů na mail:

Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

V nejnutnějším případě na tel. 543 250 668

Mateřská škola Brno 

Hněvkovského 62
PSČ 617 00
tel. MŠ: 543 212 405
tel. Šk.k.: 543 250 668 
IČO: 75 024 403

Mapa »

Projekt "Matematická pregramotnost v předškolním vzdělávání"

Projekt "Matematická pregramotnost v předškolním vzdělávání" (16 h)

Cílem kurzu je prohloubit profesní způsobilost učitele v oblasti rozvoje matematické pregramotnosti založené na individualizaci vzdělávacích postupů formou rozvoje kritického myšlení, problémového a vícesmyslového učení s pomocí interaktivních metod. Učitelé se seznámí s možnostmi posilování dílčích dovedností vedoucích následně k vyšší úrovni matematické pregramtnosti, jako nedílné součásti přípravy na školní docházku. Učitelé se naučí efektivně využívat metody práce k rozvoji matematických představ, kompetencí k učení a k řešení problémů jako nástroje k dosažení maximální individuální úrovně matematické pregramotnosti.

Podstatnou složkou školení je praktické ověřování způsobů individualizovaného vzdělávání vedoucí k podpoře inkluze a prostoru pro zažití úspěchu a maximálního stupně rozvoje jednotlivých dětí napříč věkovým spektrem a vzdělávacími oblastmi, založené na praktických ukázkách jednotlivých metod formou přímých ukázek práce s dětmi včetně metodických komentářů.