www.hnevkovskeho.cz

Mateřská škola

Hněvkovského 62, Brno

Aktuality:

Součástí naší MŠ je

Metodické centrum pro předškolní vzdělávání - ŠKOLKA HROU


Informace pro rodiče nově přijatých dětí

Těšíme se na setkání, které předpokládáme, že se uskuteční ve druhé polovině srpna. Bližší informace upřesníme později.

Děkuji za pochopení a vstřícnost.

Ředitelka MŠ


NASTAVENÍ PODMÍNEK PRO PROVOZ MATEŘSKÉ ŠKOLY

- Organizace předškolního vzdělávání bude probíhat převážně v zahradním traktu - Přírodní škola.

- Připravte, prosím, dětem sportovní praktické oblečení.

- Náhradní oblečení připravte do označeného batohu či tašky.

- Nejsou povoleny přinášet do mateřské školy žádné hračky či jiné předměty.

- Při příchodu do mateřské školy bude proveden ranní filtr zdravotního stavu dítěte.

- Prosíme rodiče o dodržování zvýšených hygienických opatření pro provoz MŠ a organizaci pobytu dětí v MŠ.

Děkujeme za vstřícnost a pochopení.

Ředitelka MŠ

Příloha: Čestné prohlášení 


Aktuální jídelníček 

Náhodná fotka

Kontakt

Mgr. Zdeňka Králová
ředitelka
e-mail:
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
nebo
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

NOVĚ! Přihlašování a odhlašování obědů na mail:

Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

tel. MŠ: 543 212 405
tel. Šk.k.: 543 250 668
mob.Šk.k.: 603 169 937 

Mateřská škola Brno 

IČO: 75 024 403
Hněvkovského 62
PSČ 617 00

Mapa »

Projekt "Matematická pregramotnost v předškolním vzdělávání"

Projekt "Matematická pregramotnost v předškolním vzdělávání" (16 h)

Cílem kurzu je prohloubit profesní způsobilost učitele v oblasti rozvoje matematické pregramotnosti založené na individualizaci vzdělávacích postupů formou rozvoje kritického myšlení, problémového a vícesmyslového učení s pomocí interaktivních metod. Učitelé se seznámí s možnostmi posilování dílčích dovedností vedoucích následně k vyšší úrovni matematické pregramtnosti, jako nedílné součásti přípravy na školní docházku. Učitelé se naučí efektivně využívat metody práce k rozvoji matematických představ, kompetencí k učení a k řešení problémů jako nástroje k dosažení maximální individuální úrovně matematické pregramotnosti.

Podstatnou složkou školení je praktické ověřování způsobů individualizovaného vzdělávání vedoucí k podpoře inkluze a prostoru pro zažití úspěchu a maximálního stupně rozvoje jednotlivých dětí napříč věkovým spektrem a vzdělávacími oblastmi, založené na praktických ukázkách jednotlivých metod formou přímých ukázek práce s dětmi včetně metodických komentářů.