www.hnevkovskeho.cz

Mateřská škola

Hněvkovského 62, Brno

Aktuality:

Součástí naší MŠ je

Metodické centrum pro předškolní vzdělávání - ŠKOLKA HROU


ZNOVUOTEVŘENÍ MATEŘSKÉ ŠKOLY DNE 18. 5. 2020

Přijetí dítěte do mateřské školy je podmíněno podepsáním Čestného prohlášení zákonného zástupce o nerizikovosti dítěte a dalších osob, které sdílejí společnou domácnost.

Čestné prohlášení předá zákonný zástupce v den nástupu dítěte do mateřské školy.

Prosíme rodiče o vyhodnocení rizikových faktorů vydaných Ministerstvem zdravotnictví.

Přihlášení dítěte

k předškolnímu vzdělávání prosíme sdělte

do 13. 5. 2020

telefonicky nebo e-mailem. 

NASTAVENÍ PODMÍNEK PRO PROVOZ MATEŘSKÉ ŠKOLY

- Organizace předškolního vzdělávání bude probíhat převážně v zahradním traktu - Přírodní škola.

- Připravte, prosím, dětem sportovní praktické oblečení.

- Náhradní oblečení připravte do označeného batohu či tašky.

- Nejsou povoleny přinášet do mateřské školy žádné hračky či jiné předměty.

- Při příchodu do mateřské školy bude proveden ranní filtr zdravotního stavu dítěte.

- Prosíme rodiče o dodržování zvýšených hygienických opatření pro provoz MŠ a organizaci pobytu dětí v MŠ.

Děkujeme za vstřícnost a pochopení.

Ředitelka MŠ

Příloha: Čestné prohlášení 


Aktuální jídelníček 

Náhodná fotka

Kontakt

Mgr. Zdeňka Králová
ředitelka
e-mail:
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
nebo
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

NOVĚ! Přihlašování a odhlašování obědů na mail:

Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

tel. MŠ: 543 212 405
tel. Šk.k.: 543 250 668
mob.Šk.k.: 603 169 837 

Mateřská škola Brno 

IČO: 75 024 403
Hněvkovského 62
PSČ 617 00

Mapa »

Rovný přístup k předškolnímu vzdělávání ve městě Brně

PROJEKT MINIGOLF

Cílem projektu je získání nových pohybových dovedností a radost z pohybové aktivity.  Děti se seznámí s herním prostředím, se základními pravidly minigolfu, naučí se správně manipulovat s holí a osvojí si základní techniku úderu. Minigolf je hra plná emocí, při které se děti učí překonávat různé překážky, kultivuje se schopnost koncentrace a trpělivost.

Očekávané výstupy projektu „minigolf“:

  •   získání nových pohybových dovedností
  • rozvíjení koordinačních schopnosti, ovládání koordinace oko a ruka
  • schopnost koncentrace, zvládání emocí, preciznost
  • správné zacházení se sportovním náčiním
  • podpora samostatnosti, řešení problémů, překonávání překážek
  • orientace na herním hřišti

 

 

 

plakat

Rovný přístup k předškolnímu vzdělávání ve městě Brně

Projekt "Matematická pregramotnost v předškolním vzdělávání"

Projekt "Matematická pregramotnost v předškolním vzdělávání" (16 h)

Cílem kurzu je prohloubit profesní způsobilost učitele v oblasti rozvoje matematické pregramotnosti založené na individualizaci vzdělávacích postupů formou rozvoje kritického myšlení, problémového a vícesmyslového učení s pomocí interaktivních metod. Učitelé se seznámí s možnostmi posilování dílčích dovedností vedoucích následně k vyšší úrovni matematické pregramtnosti, jako nedílné součásti přípravy na školní docházku. Učitelé se naučí efektivně využívat metody práce k rozvoji matematických představ, kompetencí k učení a k řešení problémů jako nástroje k dosažení maximální individuální úrovně matematické pregramotnosti.

Podstatnou složkou školení je praktické ověřování způsobů individualizovaného vzdělávání vedoucí k podpoře inkluze a prostoru pro zažití úspěchu a maximálního stupně rozvoje jednotlivých dětí napříč věkovým spektrem a vzdělávacími oblastmi, založené na praktických ukázkách jednotlivých metod formou přímých ukázek práce s dětmi včetně metodických komentářů.

Projekt "Školka hrou"

 

Projekt "Školka hrou"

 

Cílem projektu Školka hrou probíhajícího pod záštitou MŠMT a realizovaného EDUkační LABoratoří EDULAB neziskouvou organizací, která podporuje rozvoj inovativních forem výuky na všech stupních školského systému České republiky, je dlouhodobá metodická podpora učitelů a ředitelů mateřských škol.

Naše mateřská škola je jediným Metodickým centrem pro předškolní vzdělávání v našem kraji. V praxi ověřujeme didaktické možnosti propojení moderních a klasických postupů v prostředí mateřské školy a v návaznosti na získané zkušenosti organizujeme semináře pro ostatní učitele v regionu. Semináře jsou akreditované MŠMT v systému DVPP. Přihlásit se můžete na www.akademie.edulabcr.cz.   

                                                                                 Výsledek obrázku pro metodické centrum školka hrou   


Projekt "Školka hrou" nabízí netradiční náměty, díky nimž je možné využít a kombinovat běžně dostupné učební pomůcky s nejnovějšími digitálními technologiemi.

Projekt "Školka hrou" rozvíjí dítě v technických dovednostech, neboť vyrůstají do světa, ve kterém se IT staly běžnou součástí života.

Očekávané výstupy:

  • inovativní edukační aktivity zaměřené na rozvíjení poznání
  • manipulační schopnosti při práci s počítačem
  • manipulační schopnosti při práci s interaktivní tabulí

 

EDUkační LABoratoř – EDULAB

 

skolka-hrou-edulabcr

www.edulabcr.cz

www.facebook.com/edulabcr

Projekt "English with Nicole and Tommy"

Projekt "English with Nicole and Tommy"

Cíl projektu:

  • osvojení základních jazykových dovedností v cizím jazyce
  • výuka s interaktivním vzdělávacím portálem eKabinet - ŠKOLKA HROU

 Očekávané výstupy:

  • osvojení slovní zásoby a zvukové stránky jazyka 
  • dítě je schopno porozumět jednoduchým pokynům pedagoga v cizím jazyce
  • dítě má snahu využívat elementární výrazy v cizím jazyce

Projekt "Medvídek Nivea"

 INTEGRAČNÍ A VZDĚLÁVACÍ PROGRAM PRO MŠ MEDVÍDEK NIVEA

  1. podpora dětí s odkladem školní docházky
  2. poskytuje citlivou podporu dětem se specifickými vzdělávacími potřebami

Projekt "Rozvojem osobnostních a profesních kompetencí učitelů MŠ a ZŠ k vyšší kvalitě vzdělávání"

Rozvojový program MŠMT:

Projekt "Rozvojem osobnostních a profesních kompetencí učitelů MŠ a ZŠ k vyšší kvalitě vzdělávání"

Rozvoj osobnostních a profesních dovedností směřujících k individualizovanému orientovanému předškolnímu a primárnímu vzdělávání.

Očekávané výstupy:

  • rozvoj profesních dovedností
  • získání mentorských dovedností
  • reflexe zkušeností a jejich sdílení